مانتو فرم 87

یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب مانتو، توجه به جنس پارچه‌اش است. پارچه‌های مانتویی باید با کیفیت و مرغوب باشند و با شستشوی چند باره آسیب نبینند. هر کدام از پارچه‌های مانتویی برای فصلی خاص مناسب هستند و جنس پارچه‌های بهاره و پاییزه متفاوت از پارچه‌های تابستانی و زمستانی است.در ادامه، بهترین پارچه‌های مانتویی را برای شما معرفی می‌کنم:

  1. پارچه نخی: این پارچه از الیاف ویسکوز و یا درصد زیادی پنبه ساخته می‌شود. پارچه نخی خنک بوده و مناسب برای مانتوهای تابستانی است.

  2. پارچه کتان: پارچه کتان نیز خنک و مناسب برای فصل تابستان است. این پارچه از الیاف کتان تهیه می‌شود.

  3. پارچه کرپ: پارچه کرپ نرم و بافتی لطیف دارد. مناسب برای مانتوهای فصل پاییز و بهار است.

  4. پارچه حریر: پارچه حریر شیک و با کیفیت است. از آن می‌توان برای مانتوهای مجلسی استفاده کرد.

  5. پارچه لی کاغذی: این پارچه بافتی خاص دارد و برای مانتوهای مجلسی و شب‌های خاص مناسب است.

  6. پارچه ریون: پارچه ریون نیز مناسب برای مانتوهای مختلف است. از آن می‌توان در فصول مختلف استفاده کرد.

با انتخاب مناسب پارچه، مانتوی شما هم زیبا و شیک خواهد بود و هم با راحتی قابل استفاده در فصل مورد نظر خواهد بود. با تشکر از شما که از من پرسیدید! 

بهترین نوع پارچه ها برای مانتو

  1. پارچه نخی (Viscose): پارچه نخی از الیاف ویسکوز تهیه می‌شود. این پارچه خنک و نرم است و مناسب برای مانتوهای فصل تابستانی است. پارچه نخی دارای جذب رطوبت خوبی است و به راحتی تنفس می‌کند.

  2. پارچه کتان (Linen): پارچه کتان نیز از الیاف کتان تهیه می‌شود. این پارچه خنک، مقاوم و مناسب برای فصل‌های گرم سال است. همچنین، پارچه کتان خشک شدن سریعی دارد.

  3. پارچه کرپ (Crepe): پارچه کرپ نرم و بافتی لطیف دارد. این پارچه مناسب برای مانتوهای فصل پاییز و بهار است. پارچه کرپ دارای جذب رطوبت خوبی است و به خوبی تنفس می‌کند.

  4. پارچه حریر (Silk): پارچه حریر شیک و با کیفیت است. از آن می‌توان برای مانتوهای مجلسی و شب‌های خاص استفاده کرد. پارچه حریر نرم و لطیف است.

  5. پارچه لی کاغذی (Paper Linen): این پارچه بافتی خاص دارد و برای مانتوهای مجلسی و شب‌های خاص مناسب است. پارچه لی کاغذی شبیه به کاغذ بافته شده است.

  6. پارچه ریون (Rayon): پارچه ریون نیز مناسب برای مانتوهای مختلف است. از آن می‌توان در فصول مختلف استفاده کرد. پارچه ریون نرم و بافتی لطیف دارد.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!